سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت اینستاگرام

 امروزه اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و بهترین نوع شبکه‌های اجتماعی است. به‌طوری‌که طبق آمار و بررسی‌ها، 31? افرادی که بیش از 75 هزار دلار در سال درآمد دارند، در اینستاگرام به‌نوعی فعالیت می‌کنند.

با توجه به این موضوع اهمیت مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس می‌شود. در مجموع مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش تعامل کاربر، ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ای کاربرپسند و درنهایت کسب‌وکارها می‌باشد.

مدیریت پست‌های اینستاگرام اغلب توسط یک تیم متخصص و یا در برخی موارد توسط یک شخص انجام می‌شود.

با توجه به اینکه پنل مدیریت اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند همه مهارت‌های لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد، توصیه می‌شود که این کار را تنها به یک تیم حرفه‌ای و متعهد بسپارید.

 

مدیریت اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

 

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مدیریت پست‌های اینستاگرام می‌تواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید.

 

با توجه به جایگاه اینستاگرام، امروزه تمامی کاربران و افراد برای اینکه در رابطه با موضوعی تحقیق کنند، در ابتدا به سراغ اینستاگرام می‌روند.

بر این اساس درصورتی‌که کاربران نتوانند کسب‌وکار شما را در اینستاگرام مشاهده کنند، ممکن است برای کار خود با رقیبان شما همکاری کنند.

این موضوع می‌تواند نتیجه بدی برای کسب‌وکار شما داشته باشد چراکه مشتریان را به سمت رقبا هدایت می کند.

با بهره‌مندی از مدیریت اینستاگرام جایگاه شما در دنیای آنلاین تثبیت‌شده و شما می‌توانید به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی نمایید.

 

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید بهره‌گیری از مدیریت اینستاگرام برای کسب‌وکارها نه‌تنها امری ضروری، بلکه امری کاملاً حیاتی نیز می‌باشد.

 

مجموع وظایف تیم مدیریت اینستاگرام

 

به‌طور کلی مدیریت پست‌های اینستاگرام شامل موارد بسیاری می‌شود از جمله:

حفظ امنیت پیج

افزایش فالور واقعی

پویا نمودن پروفایل اینستاگرام

افزایش بازدید (View) ویدئوها

خلاقیت در تولید محتوای وایرال

افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام

تسلط نسبت به نرم‌افزارهای گرافیکی

حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب

نوشتن کپشن مناسب برای تمامی پست‌های اینستاگرام

درج محتوا شامل انواع محتوای عکس و ویدئو به‌صورت کاملاً منظم

تبلیغات در اینستاگرام 

 

 

 

منبع : وبسایت مای کاستومر

https://mycustomer.ir/